OTEVŘENO DLE OBJEDNÁVEK

Lekce můžete rezervovat v těchto časech:
PO, ST 8:00 - 20:00   (happy hour 11:00-16:00)
ÚT, ČT, PÁ 8:00 - 12:00 a 16:00 - 20:00

IDEAL BODY

Pažoutova 2603, 397 01 Písek
Tel.: 389 771 755, 728 726 433
E-mail: info@idealbody.cz
Imoove je unikátní cvičební zařízení, které dokáže pracovat s celým tělem najednou. Power Plate® - nový rozměr kondičního cvičení a wellness. Lymphastim - účinně bojuje proti celulitidě, pomáhá při špatné funkci lymfatického systému. Vacu Shape - odbourávání podkožního tuku a celulitidy v podtlakové komoře.

RECENZE

Vaše zkušenosti a postřehy jsou pro nás přínosem a pro vás mohou být inspirací a motivací.

lenka.jpg, 14kB

Příběh Lenky - cvičením v Ideal body odstartovala moje nová etapa života.

Zlom v mém životě nastal po 35 roku, kdy jsem začala přibírat na váze, stále jsem to moc neřešila.

Jmenuji se Lenka Říhová je mi 43 let, pracuji v našem řeznictví s manželem, mám tři děti. Patřila jsem k lidem, kteří mohli sníst všechno a neztloustli. Zlom v mém životě nastal po 35 roku, kdy jsem začala přibírat na váze, stále jsem to moc neřešila. Ještě jsem začala studovat, hodně stresu a špatná životospráva a kila šla nahoru. Můj zdravotní stav se horšil, měla jsem zvýšený cukr, cholesterol, šla jsem na operaci s křečovými žílami, časté bolesti zad a špatná nálada a neměla jsem ráda sama sebe. Celkem do 40 let jsem přibrala 12 kilo, pomalu jsem se vyrovnávala s tím že budu tlustá a ošklivá. Vyházela jsem ze skříně malé oblečení a kupovala velikost 40 – 42.

Pak mi moje kosmetička doporučila cvičení v Ideal body, tak jsem to zkusila a zalíbilo se mi to, cvičení bylo něco nového a časově přijatelné. A tím se odstartovala moje nová etapa života.

Moje první vážení 10.9.2012:
Váha 68,9 BMI 25,3 Tuk 33,7 svaly 29,2 viscerální tuk 6, hrudník 99, pas 84, břicho 96, boky 100,5 stehna 58

Do téhle doby jsem jedla ráno bagetu a kafe na benzínce nebo něco z domova, v poledne oběd, který nám dováží do práce z místního hostince, po obědě kafe s něčím sladkým, svačina jogurt s pečivem a k večeři to, co zbylo od oběda nebo co dům dal.

Začala jsem cvičit dvakrát týdně, začátky byly těžké, tělo neohebné a nezpevněné, vše vždy bolelo. Bohužel váha dolů nešla, ještě stoupla o vánocích na 70 a to bylo pro mě hrozné, tolik jsem vážila naposledy před patnácti lety, když jsem šla rodit dvojčata. Takhle to dál nejde! Na leden jsem si dala, jako všichni, předsevzetí, že musím něco udělat.

Černé na bílém, kolik toho sním, chybí zelenina a ovoce...

Domluvila jsem si schůzku s Gábinou Koluchovou a chtěla jsem poradit. První, co jsem musela udělat, napsat si za čtrnáct dní, co a kolik toho sním. Když vidíte, černé na bílém, co jíte, no hrůza i 9000 kj, chybí zelenina, ovoce a moc sacharidů. Gábina mi vysvětlila, jak by měl vypadat správný vyvážený talíř, poměr mezi tuky, vitamíny, bílkovinami, sacharidy, co jsou to prázdné kalorie. Když chci zhubnout, měla bych jíst kolem 6000 kj, hodně pít, snížit přílohy na polovičku mé obvyklé porce cca 10 dkg.

lenka-ilu1.jpg, 25kB

20.3.2013
Váha 66,6 BMI 24,5 Tuk 33,5 svaly 28,9 viscerální tuk 6, hrudník 99, pas 83, břicho 93, boky 99,5, stehna 56,5
Změna jídelníčku.

Sláva, konečně váha a BMI šlo dolů, ale klesla mi svalová hmota(málo bílkovin), začala jsem měnit jídelníček, inspirací mi byl časopis Dieta, kde jsem vyčetla spousty nových informací o stravě, zaměřila jsem se na bílkoviny, ráno jsem snídala tvaroh s ovesnými vločky, různými semínky a ořechy nebo mandle, má oblíbená semínka (slunečnicová, dýňová, chia…), k svačině ovoce, oběd stále z místního hostince, ale vybírala jsem si jídlo nesmažené a žádné knedlíky s omáčkou, dvě hodiny po obědě kávu (fitness Barley, bez kofeinu, pražené z třinácti bylin, zrychluje metabolismus a pomáhá spalovat tuky a chutná mi), ale s müsli tyčinkou a ne buchtou nebo sušenkou, k svačině salát nebo zákys s celozrnnou bagetkou, k večeři většinou maso s různou zeleninou. Před cvičením jsem pila L - carnitin, který pomáhá spalovat tuky (koupila v Ideal Body) a po cvičení proteinový koktejl. Nezapomínala jsem na druhou malou večeři (hrst mandlí, mrkev, řapíkatý celer…)

4.6.2013
Váha 64 BMI 22,9 Tuk 29 svaly 30,9 viscerální tuk 5 hrudník 97, pas 81, břicho 91, boky 97, stehna 55
Neutralizace těla a aktivace metabolismu.

Dostala jsem informaci o neutralizaci těla (protože, když tělo je překyselené, špatně funguje). Koupila jsem si papírky na měření ph a půl hodiny před jídlem jsem začala pít mladý ječmen na zlepšení mého trávení a neutralizaci těla. Gábina mi vysvětlila, že když ráno, hned jak vstanu, vypiju vlažnou vodu s citronem (pomůže mi hydratovat a neutralizovat tělo) a do půl hodiny po probuzení něco sním, aktivuji tím metabolismus. Ráno nestíhám, tak jsem se naučila pít mandlové mléko s mletým nepraženým kakaem a trochu medu. Dodám potřebnou energii a můj metabolismus začne pracovat a spalovat. Snídám až v autě cestou do práce.

Další důvod kyselého organismu může být stres nebo prožívání určitých traumat. Opět na doporučení mé kosmetičky začnu navštěvovat duchovní a zdravotní poradce a jak se říká „rovnám si myšlenky v hlavě“, učím se meditovat a relaxovat.

lenka-ilu2.jpg, 25kB

26.9.2013
Váha 60,6 BMI 21,7 Tuk 25 svaly 32,7 viscerální tuk 4, hrudník 94, pas 76, břicho 88,5 boky 95,5 stehna 53
Objevuji nová jídla, odbourávám chemii a cvičím.

Dodržuji pořád stejná pravidla, cvičím dvakrát a někdy i třikrát týdně, omezuji jízdu v autě, jezdím na kole nebo chodím pěšky, objevuji nová jídla z plnohodnotnými živinami(cizrnu, quiona, šmakoun, tofu, feta, chia semínka, ghoji semínka, pohanka, kuskus, jáhly…). Čtu spousty knížek o stravování, zkouším nové recepty, lovím na internetu nové informace, snažím se ze svého života vypudit chemii a konzervační látky z jídla i z kosmetiky, objevuji Raw stravu a snažím se ji zapojovat do svého jídelníčku, vařím si doma a vozím si krabičky s jídlem k obědu.

5.12.2013
Váha 59,9 BMI 21,5 tuk 24,4 svaly 32,9 viscerální tuk 4 hrudník 93 pas 76 břicho 88 boky 95 stehna 53

30.1.2014
Váha 59,4 BMI 21,3 tuk 24,1 svaly 33 viscerální tuk 4 hrudník 91 pas 74,5 břicho 87 boky 94,5 stehna 53

12.5.2014
Váha 60,7 BMI 21,8 tuk 24 svaly 33,4 viscerální tuk 4 hrudník 91 pas 75 břicho 82 boky 94 stehna 53

6.1.2015
Váha 58,2 BMI 20,9 tuk 26 svaly 31,4 viscerální tuk 4 hrudník 90 pas 76,5 břicho 88 boky 95 stehna 53

Těžké období jak v práci tak v partnerském životě, hodně stresu, sice ubyla váha, ale taky svalová hmota a zvýšil se mi tuk. Mé jídlo nebyla moje priorita a hned to bylo znát.

8.4.2015
Váha 57,5 BMI 20,6 tuk 19,9 svaly 35,1 viscerální tuk 3 hrudník 91 pas74 břicho 84 bok 92 stehna 50

Cvičím jednou týdně v Ideal body, cvičím každé ráno jógu, zvýšila jsem příjem bílkovin.

Díky cvičení, psychice a informacích o jídle jsem změnila svůj životní styl.

Mohu doporučit, pro mě úžasnou knížku, Body Book od Cameron Diaz, která mě hodně ovlivnila, kde se dočtete spoustu důležitých informacích jak o jídle, zdraví, myšlení a změně životního stylu.


Webdesign:
design2u.png, 4,7kB